poniedziałek, 16 września 2013

Nadrobienie zaległości

Dziękuję za 3400 wyświetleń bloga za kilkanaście komentarzy i za przesyłki niestety ostatnio zbyt wiele się działo tak więc wiecie ,czasu także było mało.
Co do zaległości ,pierwsza sprawa to wygrana z konkursu  ,,Spełnij swoje marzenia z Maybelline New York! "
Moją nagrodą ,którą na prawdę jakimś cudem udało mi się wygrać po raz pierwszy to Nagroda Loreal - Pomadki - Nagroda Rossnet
Czyli Pomadka Maybelline New York - 16 ,place Vendóme - 75001 Paris



Według mnie pomadka jest świetna ,ma delikatny kolor i co jest najlepsze utrzymuje się na wargach przez ok 8 godz.
(nawet przy jedzeniu i piciu )
Co do pojemności jest jej dosyć dużo tak więc nie muszę się martwić ,że jej za chwile zabraknie. Jestem z niej bardzo zadowolona tym bardziej ,że udało mi się ją wygrać.
A wy co na ten temat sądzicie ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz