poniedziałek, 29 września 2014

recenzja nr 1

 Dziś chcę się z wami podzielić co to mnie przyszło od HiPP. Jest to paczuszka startowa dla przyszłych mam .
Ponieważ jestem w ciąży ,dostałam od nich :
-poradnik przyszłej mamy
- chusteczki nawilżające dla maleństwa
 Moja opinia jest taka iż, poradnik zawiera fajne miejsca na uzupełnienie samemu, np. pierwsze zdjęcie usg, to jakie imiona braliśmy pod uwagę dla chłopca i dziewczynki , ile przytyło się w czasie ciąży i porady ,w których oczywiście HiPP zachęca do stosowania własnych produktów.
Co do chusteczek nawilżających :
-miękkie i delikatne ,do łagodnego oczyszczania
z naturalnym wyciągiem z ekologicznych migdałów BIO. Odpowiednie także do łagodnego oczyszczania skóry  nadwrażliwej i skłonnej do atopii ,do stosowania już od 1 dnia życia dziecka.
Chusteczki mają bardzo ładny zapach , w paczuszce znajduje się 10 sztuk.
Jedyna wada to dostępność aby kupić ich opakowanie w większej ilości trzeba się nieźle nagimnastykować.

Dla mnie jako przyszłej mamy jest to wielka radość ,że coś takiego istnieje i ,że takie poradniki przesyłają. Tym bardziej ,że można dużo się z nich dowiedzieć.
Mam nadzieję ,że wy też macie jakieś komentarze związane z firmą HiPP.
Jeśli tak zostawcie je pod tym postem.
Pozdrawiam Modnisia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz