wtorek, 14 kwietnia 2015

Ciekawostki

Postanowiłam dodać o mnie kilka ciekawostek na początku 10 ciekawostek:

1. Od grudnia 2014 roku jestem szczęśliwą mamą małej Oliwii
2. Rodziłam 30 godzin naturalnie lecz poród zakończył się cesarskim cięciem
3. Przerwałam naukę w liceum zaocznym na ostatnim roku ,ponieważ leżałam z malutką prawie pół roku w szpitalu
4. Niedawno minęło mi pół roku z moim nowym partnerem.
5. Mieszkam z rodzicami i gdyby nie ich pomoc finansowa nie starczyło by na żywność dla malutkiej.
6. Jedyny cel to aby w życiu moja córka miała trochę lepiej niż ja.
7. Tak jestem samotną matką ,która niestety nie dostała pomocy od gminy ani od różnych urzędów.
8. Moja pasja to florystyka czyli sztuka układania kwiatów.
9. Uwielbiam czytać książki ,teraz jeszcze mam dla mojej ukochanej córeczki okazję aby czytać na głos.
10. Mimo iż żyję bardzo skromnie i mam wiele na głowie to próbuję dać z siebie wszystko specjalnie dla mojej córki ,która uśmiechem wynagradza mi całe zło.




                                                      &&&&
Przepraszam lecz ten post miał pojawić się już wczoraj. Niestety z powodów złej pogody i brakiem prądu nie mogłyśmy go dodać.


Moja mała słodka kruszynka ,która złapała mamusi nogę i przez 15 minut nie chciała jej puścić :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz