czwartek, 2 lipca 2015

Padam

Normalnie padam Jak ja uwielbiam pogotowia to wręcz szok. Ostatnio wylądowałam tam dwa razy . A wszystko przez głupie i wredne zapalenie spojówek ,które zaatakowało nie wiadomo skąd. A jest na tyle wredne ,że podniosło mi zbyt bardzo ciśnienie ,które zagrażało mojemu życiu oraz mało tego od tego oka co było najbardziej chore zaczęła boleć mnie głowa i to tak bardzo ,że nie byłam w stanie zajmować się moją kruszynką , dobrze że rodzina mi z nią została. Po za tym od bólu oka dostałam bóli zębów po tej stronie co oko mnie najbardziej bolało a z tym związało się zapalenie dziąsła. A więc na pogotowiu dostałam zastrzyk przeciwbólowy oraz zastrzyk przeciw zapalny i na obniżenie ciśnienia. A później receptę z kroplami do oczu. Teraz już jest znacznie lepiej ale pierwsze dni to była tragedia. A wczoraj normalnie po prostu horror ,moja ukochana córeczka wymyśliła ,że wstanie sobie o 4 rano a w dzień po 5 minut drzemka i cały czas praktycznie w chodaku aby ciekać. Na spacerze moja kochana córeczka wymyśliła ,że będzie chciała wyjść z wózka w trakcie spaceru. Później usypianie 2 godziny płaczu non stop i nic a gdy już zasnęła i ja głupia która cieszyłam się chwilą to tego bardzo szybko pożałowałam. Ponieważ obudził ją telefon i już kolejne dwie godziny snu. dobra wiadomość dla tych co czekali na spódniczkę z materiału w groszki w końcu uszyta metodą ręczną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz