sobota, 28 lutego 2015

Firma SoXo

Znalezione obrazy dla zapytania SoxoZnacie tą firmę ??
Ostatnio miałam szał zakupowy dla mojego małego bąbelka i w drogerii rossmann zakupiłam jej buciko-skarpetki z firmy I <3 Soxo dokładnie podobne co widzicie pod spodem na zdjęciu
Nie dość ,że są śmieszne to jeszcze mają w maskotkach grzechotki przy czym jak moja niunia nosi je na nóżkach to gdy poruszy to grzechotki się odzywają . A wtedy zaczyna się szukanie skąd się ten głos wydobywa i przy tym robi naprawdę śmieszne minki. Które sprawiają na mojej twarzy uśmiech.
ZALETA:
Zaletą jaka towarzyszy tym o to skarpetką tej firmy jest to, że nie pozostawia śladów na nóżkach dziecka, tak jak inne skarpetki. Można je założyć do kombinezon jako buciki ponieważ są one bardzo cieplutkie i stanowią bardzo przyjemną zabawę dla mojej małej O.


A oto moja mała O. w tych o to skarpetko - bucikach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz