sobota, 28 lutego 2015

Smutek :( /Notka 3

Kochani pamiętacie jak bardzo się bałam o to ,że będziemy chore i wykrakałam , na szczęście moja mała O. ma przeziębienie
Ze mną jest troszkę gorzej bo mnie dopadła grypa.
Dziś na szczęście przyjedzie mój partner i troszkę mnie obciąży w nocy abym mogła się porządnie "wypocić " i szybciej przegonić chorobę.
Dziękuję wam ,że czytacie mojego bloga . Jest mi bardzo miło .
Jednak proszę was o to abyście zagłosowali na moją mała O.
Jest to kilka chwil a nic za to nie płacicie.
Pod spodem znajdziecie link . Można to zrobić na wiele sposobów:


http://ebobas.pl/konkursy/zobacz_zdjecie/45267/#flash



Co do notki 3 miała być zupełnie inna no ale cóż .
Pamiętajcie ,ze tylko osoby które udzielają się pod notkami zostaną nagrodzeni


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz