wtorek, 26 marca 2013

Darmowe próbki :)

 

kolejne próbki HUGO boss, link  tuuuu .



 Formularz jest po angielsku i wydaje się bardzo łatwy. 
Ja zamówiłam już próbki i teraz czekanie na nie ,




Zestaw ProVag za darmo 

Teraz przedstawię wam akcje ProVag , jest bardzo łatwa

Żeby otrzymać zestaw ProVag wchodzimy na tę stronę i odpowiadamy na 3 pytania, bardzo łatwe,
Odpowiedzi na nie znajdziecie na stronie w "wskazówkach".

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiuVBPmR3tSov1vrWsFGTQfJxTDoSzqxRcTf0wccDprow1xtBA-l6PJOnSP54SxA7PgjAYfGZGXbNwcinSKswrFtyDUiYH4KtcuRrudn5Kst-2npWPEDuEujdRCRAq3N4NFeU9kf5ITMgg/s1600/hhgghg.jpg


  to są nagrody zestawie ProVag.
Co do mojej opinii jak na razie mogę powiedzieć ,że próbki zamówiłam miesiąc temu i jeszcze żadna do mnie nie przyszła, piszą ,że wysyłają w ciągu 14 dni roboczych tak więc zobaczymy. 
A was zachęcam do zdobywania tego zestawu. Jeśli je otrzymam to napiszę tu własną opinię.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz