poniedziałek, 25 marca 2013

Zmiamy ,zmiany i jeszcze raz zmiany

Modnisia & Misia >> Ostatnio was troszkę zaniedbałyśmy , cóż teraz powracamy ze zdwojoną siłą.
Od tej pory nasz blog powrócił jako testowanie próbek ,porady i wiele innych ciekawych kompozycji.

A więc na początek testowanie próbek :
Zamówiłam około miesiąca temu próbki z Yves Rocher France
oto ich strona : www.yves-roscher.com.pl
 W kopercie był list z podziękowaniami za zainteresowanie się ich produktami. A oprócz tego znajdowały się próbki około kilkunastu a jakie to próbki były to już piszę :
Evidence L ' Extrait de parfum - 2 sztuki w saszetkach  0,7ml
Moment de Bonheur YVES ROSCHER - 2 sztuki w szaszetkach 0,7ml
IRIS NOIR EAU DE PARFUM - 1 sztuka w saszetce 0,7 ml
ROSE ABSOLUE EAU DE PARFUM - 2 sztuki w saszetkach 0.7ml
Cure Solutions YVES ROCHER -2 sztuki w saszetkach 1ml
LIFTING BIO YVES ROCHER -1 sztuka w saszetce 0,8 ml
TEINT FLUIDE ZERO DEFAUT YVES ROCHER -1 sztuka w saszetce 1ml
SO ELIXIR PURPLE YVES ROCHER -2 sztuki w saszetkach 0,7ml
Hydra Vegeral YVES ROCHER -2 sztuki w saszetkach 1ml
Naturelle eau de toilette - 2 sztuki w saszetkach po 0,7ml
VOILE D'AMBRE EAU DE PARFUM -2 sztuki w saszetkach po 0,7 ml




Moja opinia
Firma jest według mnie porządna ponieważ ,za przedłużony okres zamówienia wysyła więcej próbek ,próbki perfum są nasączone na chusteczkach tak więc można je swobodnie pocierając na skórze przenieść zapach ja wypróbowałam :
VOILE D'AMBRE EAU DE PARFUM -opinia co do tych perfum jest jednoznaczna perfumy  są delikatne zapach trzyma się ok 3godz. Nie mają ostrego zapachu ,lecz łagodny delikatny. Powiedziałabym ,że są to perfumy idealne.
Naturelle eau de toilette - opinia tych perfum hmm mogę powiedzieć ,że się zawiodłam myślałam ,że zapach będzie bardziej łagodniejszy. Lecz zapach był ostry i przypominający pokrzywę. Zdecydowanie nie poleciłabym tych perfum .

Jeśli chcecie zamówić bezpłatne próbki , wystarczy wejść na www.yves-roscher.com.pl w rubryce kontakt i napisać do nich e-mail z prośbą o dostarczenie bezpłatnych próbek. Oczywiście od razu musicie podać własne dane czyli imię, nazwisko ,adres zamieszkania , numer domu, kod pocztowy. I wystarczy nacisnąć przycisk wyślij.

A może wy macie odmienne zdanie na temat próbek zamieszczonych do góry?
Lub o firmie i innych uwagach. Jeśli tak to zapraszamy was do komentowania pod naszym postem.

Kolejną próbkę także dostałam dziś
Z firmy : MIRALEX Sp. z. o.o.
Storna firmy : www.miralex.pl

Dostałam od nich aż 4 próbki żeli intymnych oraz dwie ulotki na temat ich żeli zdjęcie u góry po prawej stronie na górze są widoczne te ulotki.
W paczce znajdowały się :
Feminum AKTIV z solą sodową kwasu hialuronowego - 2 sztuki  w saszetce po 4g.
Feminum z kwasem mlekowym - 2 sztuki w saszetce po 4g.
ulotka ,,intymność bez stresu i niepotrzebnego bólu"
oraz  ulotka ,,vitagyn stosuj na noc "
Moja opinia :
ulotki są ciekawie sformowane oraz ciekawie napisane można dowiedzieć się różnych ciekawostek ,co do ,żeli to są szczelnie opakowane i opisane w rożnych językach także w j. polskim.

Jeśli masz opinie na temat żeli lub firmie napisz pod naszym postem.

Co do reszty próbek z YVES ROCHER będziemy was informować na bieżąco. 
A teraz zachęcamy was do komentowania naszego postu. 
Pozdrawiamy Modnisia & Misia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz