piątek, 29 marca 2013

Kolejne darmowe próbki i rzeczy


Do odebrania Voucher (Kupon) na 100 darmowych lekcji angielskiego.
ABY OTRZYMAĆ-> wejdz na Voucher na zajęcia w SpeakUp
Następnie na otwartej stronie należy odpowiedzieć na krótkie pytania i podać dane kontaktowe.
Więcej informacji otrzymacie od konsultanta.
 
Wspaniała okazja aby otrzymać całkowicie za DARMO AUTOGRAF swojej ulubionej gwiazdy/polityka.
ABY OTRZYMAĆ:
 1. Jeżeli EWELINA FLINTA to piszemy maila z prośbą o przesłanie autografu i podajemy dane adresowe do wysyłki: iza@4s.pl
2. Jeżeli ZESPÓŁ FEEL na maila: ofcfeel@feel.net.pl lub TUTAJ
3. Jeżeli KORA to mail: autograf@kora.org.pl
4. Jeżeli ZESPÓL BAJM - B. Kozidrak bajm@bajm.pl
5.  Jeżeli PREZYDENT BRONISŁAW KOMOROWSKI Wejdz TUTAJ i podaj w mailu z prośbą dane do wysyłki.

 http://zafree.com.pl/Obrazy/care.jpg
Wypróbuj wkładki higieniczne CAREFREE Za Darmo !
Wystarczy wejść na https://www.carefree.ru/pl/free-sample
i Podać swoje dane do wysyłki na które przysłana zostanie darmowa paczka z próbkami.




Moja opinia : czekałam na nie 2 tygodnie przychodzą zapakowane w opakowanie składające się z jednej sztuki lecz w środku pudełeczka znajdziecie 2 sztuki podpasek, jedna jest Regular a druga Tanga. 



Zdjęcie jest średniej jakości bo zrobione telefonem komórkowym. 
Co do opinii wracając wywarło to duże zaskoczenie na pewno ,że podpaski są dwie. To jest dla firmy plus . Podpaski są zapachowe więc po otworzeniu pudełka można poczuć fajny i przyjemny zapach. Co do minusa jest to ,że są bardzo one małe tak więc to jest na minus. Są bardzo cieniutkie i praktycznie ich nie widać. 
Tak więc zachęcam was do zamawiania próbki ,która jest dostępna cały czas, tylko jak napisałam wcześniej trzeba za przesyłką czekać. 

Druga przesyłka jaką dziś dostałam to Mleko HiPP HA Combiotik 
W paczuszce znajdowały się :
-dwie próbki melka HiPP Ha Combiotik 
oraz broszura o mleku HiPP HA Combiotik  (zdjęcie u góry)
Moja opinia: zawartość jest bardzo dobrze sformułowana dla dzieci, mleko jest hipoalergiczne co jest dużym plusem i można je wprowadzać do diety dziecka. Dziecko chętnie pije takie mleko. 
Tak więc zachęcam do zamawiania próbek :)



A teraz wiosenne rozdanie 
http://dzwoneczkowy-raj.blogspot.com/2013/03/wiosenne-rozdanie.html
zachęcam ?! 
sami musicie się o tym przekonać :)

3 komentarze:

  1. JA też dostałam próbki carefree i byłam bardzo zadowolona a co do Twojego komentarza to małe sprostowanie są to wkładki nie podpaski ...

    co do mleka mój syn pluł bym mlekiem wiec całe szczęście że skończyło się na próbce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok mój błąd wkładki :)No cóż moja córeczka polubiła te mleko tak więc niekiedy tak się zdarza :)

      Usuń
  2. Ja polecam stronkę z namiarami na darmowe próbki i testowania


    darmowe próbki

    OdpowiedzUsuń