wtorek, 26 marca 2013

ESCADA CHERRY IN THE AIR
Hejka dziękuje wam za 260 wyświetleń :)
Dzieś mam dla was darmową próbkę od ESCADA CHERRY IN THE AIR
Próbki zamawia się tutaj :
https://apps.facebook.com/cherryintheair/?state=8cd4df9b84d3ee0aa02ce7ee134a97d6&code=AQDwvMd_QEA-VSCMwiWE_dYPMzcqfVCLI7oFKj_5J0T20Mf1xEmegj1vvhGXT7Y5WLqRUOEJqD5HlWGfn7RHg8xmt3oz0Cigang5ryp3X13C9nLcBZoVEQuuFWs2Vu8CFyhgLHThwvOdvhkQic08IVIJ-6gOrdxDAo7E5uM6IqzOwqM6xYM-bx_rvugvwD5OhSHgKNScElgrnJaC3Hxy24-C&_&fb_source=message
Próbki mają przyjść od 3 do 4 tygodni 
tak więc okres czekania na nie jest  dosyć długi :)
Ja już zamówiłam niestety strona jest po angielsku tak więc mam nadzieję ,że sobie z tym poradzicie.

Oprócz tego jeśli chcecie zamówić darmowy autograf Natalii Lesz
tak jak na zdjęciu poniżej


trzeba napisać na e-mail :
mail@nataliamusic.com     
 Autograf przychodzi dość szybko ,ja czekałam ok.5dni



Moja  opinia :
Evidence L ' Extrait de parfum  próbki YVES ROCHER - opakowanie jest śliczne  , zapach  już nie powalający , jest delikatny ale można wyczuć jego zapach lecz zapach trzyma się tylko niecałą godzinę. Dlatego jak ktoś lubi zapachy delikatne polecam.

Oprócz tego konkurs !!!

jeśli chcecie wygrać 1 z 6 sosów :
Trzeba wejść
Tutaj : http://www.alejakobiet.pl/konkursy/1589.html
Konkurs trwa od 25 marca 2013r. do 21 kwietnia 2013r. Laureatów ogłoszą 22 kwietnia 2013r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz