środa, 20 maja 2015

długa przerwa

Hej kochani wreszcie naprawiłam jak na razie moją przeglądarkę internetową ale nie wiem na jak długi czas. Chciałam was zaprosić do tego abyście odwiedzali moją stronę na facebooku https://www.facebook.com/miniswiatmamy Tu będę więcej informacji wrzucać na temat naszego życia z malutką. Oraz zachęcam was do zadawania pytań oczywiście anonimowo na portalu ask.fm : http://ask.fm/kiki94kms Dziękuję wam ,że pamiętacie o mnie oraz o mojej małej córeczce. Dziś jak zobaczyłam liczbę wyświetleń bloga to zdębiałam na samym początku ,ponieważ szczerze myślałam że nie interesuje was moje życie. A tu miła niespodzianka. Wczoraj miałam mega pracowity dzień ponieważ okazało się ,że niby mamy jakąś zaległość w rachunkach więc nie dość ,że gotowanie obiadu, szykowanie kanapek, zajmowanie się malutką to jeszcze to zakładanie zeszytu opłat i wpisywanie co kiedy i ile było wpłacone. Tak więc położyłam się spać o północy. A i tak jeszcze wszystkiego nie dokończyłam. A oto moja mała Oliwia w czapce dziadka .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz