sobota, 2 maja 2015

Ciemniejsza strona Greya E.L. James

Kochani coś mam problem ostatnio z moim blogiem tak więc przepraszam za opóźnienia oraz za wygląd notek takie jakie będą. Chciałam wam opisać drugą część trylogii Greya. Uważam ,że film jest o wiele słabszy niż film ,cóż mogę o książce powiedzieć na pewno jest o wiele bardziej urozmaicona w część erotyczną niż jeżeli w pierwszej części . Muszę przyznać ,że jest wciągająca i bardzo dobrze ją się czyta. Ostatnio musiałam coś przemyśleć co do tematu związku i szczerze powiedziawszy dzięki tej książce otworzyłam oczy. Każdy kto jest w związku z partnerem na stałe na pewno niekiedy ma chwile słabości i załamania. Mój partner bardzo przypomina Christiana Greya nie koniecznie pod względem finansowym ale pod względem 50 odcieni mask. Zmysłowy ,uwodzicielski a za chwile władczy i stanowczy ,zamknięty w sobie. Ta książka bardzo pomaga mi zrozumieć jak można faceta spostrzegać mimo codziennego życia. A co do scen łóżkowych hmmm każdy może się dowiedzieć czegoś nowego lub nawet urozmaicić sobie czas. Dla was specjalnie przygotowałam link do audiobooka https://www.youtube.com/watch?v=hQHGm7h3CFE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz