niedziela, 24 maja 2015

Mamo ,mamo ja się boję odkurzacza

Myślałam i wiedziałam ,że to kiedyś nastąpi a mianowicie strach o różne wymyślone potwory i inne cuda niewidy. Lecz nie myślałam ,że to nastąpi tak szybko i z tak poważnym skutkiem. Moja ukochana córeczka boi się odkurzacza . Może wam się to wydawać dziwne ale niestety jest prawdziwe. Już na sam widok moja ukochana córeczka leżąca na brzuszku na łóżku ,która bawiła się chwile temu zabawkami nagle poważnieje i robi swoją nadąsaną minę . Uważnie obserwuje odkurzacz ,a ja specjalnie czekam na jej reakcje powoli poruszając odkurzaczem w tą i z powrotem , w tą i z powrotem i tak jest przez 10 do 15minut . Stwierdzam ,że pomimo patrzenia się na odkurzacz i nadąsanej miny jest nawet w porządku. Gdy mówię to się śmieje ,nawet się spoglądając na mnie tylko nadal się nie bawi zabawkami które obok niej leżą. W takim razie działam z kolejnym krokiem czyli włączeniem odkurzacza do gniazdka i włączeniem urządzenia aby chodziło( bo przecież to sobota i praca czeka dalej ) i uważnie obserwuje reakcje Oliwii niby wszystko dobrze. Więc zaczynam powoli odkurzać ,i po chwili jeden wielki płacz mimo ciągłego mówienia i przemawiania do mojej córeczki. Nadal wielka histeria i panika ,zaczynają płynąć łzy i zaczyna moja malutka córeczka popadać w wielką histerię. Więc czym prędzej rzucam wszystko co możliwe szybko wyłączam z prądu odkurzać i kładę się na łóżku obok mojej zrozpaczonej córeczki i tuląc ją i mówiąc do niej łagodnym głosem ,że ją kocham i że przy mnie jej nigdy grozić nic nie będzie uspokajam ją. Dopiero po dobrej godzinie czasu uspokajania zajęła się swoimi sprawami tylko ja już odkurzać nie mogłam przy niej to spróbowałam w pomieszczeniu obok ale gdy widziałam już łezki w oczkach stwierdziłam ,że odpuszczę i odkurzę wtedy gdy z malutką ktoś zostanie lub kiedy będzie spać. Tak więc moje zmagania z odkurzaczem zaczęły się dopiero późnym wieczorem. Nie wiem skąd nagle tyle strachu co do odkurzacza ,przecież wcześniej aż wręcz uwielbiała to urządzenie/' Mam nadzieję ,że wasze dzieci się nie boją

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz