piątek, 12 kwietnia 2013

Czego uszy nie widzą

Książka pt,,Czego uszy nie widzą " napisanej przez Agnieszkę Tyszkę.  
Nad rodzinę Bronzików nadciągnęły czarne chmury... Mama wyjechała na przedłużającą się delegację, a tata postanowił przewartościować priorytety i wiedzie gdzieś żywot pustelnika. Zdane tylko na siebie trzy siostry myślą, że nic gorszego już ich nie spotka. Wkrótce jednak okaże się, że wszystko jeszcze przed nimi. Przybycie oschłego i wymagającego dziadka to dopiero początek kłopotów...
Agnieszka Tyszka, autorka popularnych ksią­żek o Neli ("M jak dżeM", "Kawa dla kota", "Miłość bez konserwantów"), z niebywałym humorem opowiada o szkolnych trudach, teatrze i o ro­dzinnych relacjach, w których czasem to doroś­li wydają się bardziej zagubieni niż dzieci...
Moja opinia : Jeszcze nigdy nie czytałam tak zabawnej jak i lekkiej książki jak ta. Bardzo wam ją polecam. Autorka w swojej najnowszej książce dotyka bardzo aktualnych problemów, z jakimi borykają się współcześni rodzice i dzieci. Kariera czy dzieci, pogodzenie obowiązków, konflikt pokoleń, pierwsza miłość, szukanie swojego miejsca w klasie, nieśmiałość, separacja rodziców, dziecko niepełnosprawne, problemy w szkole. To tylko kilka wątków, z jakim spotkacie się w tej książce. Bardzo spodobało mi się, że Agnieszka Tyszka potrafi patrzeć na ten dziwny świat wokół nas z humorem, zaraża czytelnikiem swoim optymizmem, i każe wierzyć, ze jutro też jest dzień i też zaświeci słońce. Książka ma zaskakujące akcje . Gdy ją czytałam,nie wiedziałam ,że będę aż tak zdziwiona czytając .Najbardziej zaskoczyła mnie Zuzia,jednia najmłodszych sióstr.Zauroczyłam mnie swoją dojrzałością i mądrością jak na pięciolatkę .GORĄCO POLECAM ! Moja ocena : 5,5 :)


Już w niedzielę będę robiła przegląd poczty oraz opisywała współpracę z danymi firmami.
Przepraszam was ale teraz rzucę na złośliwość rzeczy martwych iż nie mogę wstawić zdjęć.  A przez chorobę nie mogłam dodawać wam postów, lecz na rekompensatę wrzucam nowości konkursowe i próbki ,
Lindt Creation link do akcji zorganizowanej przez producenta czekolad. Dzięki niemu dowiecie się w jaki sposób kupić czekoladę i odzyskać za nią pieniążki, czyli cieszyć się darmową słodkością :) http://www.lindtcreation.pl/





 Już ponad rok i dalej można zamawiać http://za-darmo.net/ksiazki/bezplatne-ksiazki-chrzescijanskie-rhema-w-jezyku-polskim/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz