wtorek, 2 kwietnia 2013

Przegląd poczty

Dziś dostałam próbki z Everyday
Paczuszka zawierała próbkę
Gillette Pro 3in1 -Balsam natychmiastowo nawilżający
próbka zawiera 9ml.
Moja opinia : Bardzo ładny zapach dla mężczyzn. Ja dałam ten balsam mojemu tacie więc mówił ,że bardzo dobrze go ocenia. A jak wy oceniacie ten balsam??

Druga próbka to płyn FAIRY pojemność próbki zawiera 35ml.
Moja opinia: Płyn da naczyń idealnie się sprawdza co do usuwania najbardziej tłustych naczyń. Jest delikatny dla dłoni. Tak więc jeśli miałabym go kupić w sklepie możliwe ,że bym się na niego skusiła:)
A teraz dodaje zdjęcie bukietu jakiego wykonałam specjalnie na sesje zdjęciową. 
Jak wam się podoba??
 

Oprócz tego nawiązałam kolejną współprace z firmą : http://purequeen.pl/
Niedługo jak prześlą mi próbkę tego oto kieszonkowego odplamiacza zamieszczę tutaj moją opinię.
A teraz słowo od producenta :   Wzmianka odnośnie prawidłowego zastosowania odplamiacza.Ważne jest, aby po zaaplikowaniu płynu na plamę trochę dłużej pocierać
końcówką o materiał, tak, aby powstała delikatna pianka. Następnie znów
wytrzeć plamę chusteczką, tak, aby nadmiar płynu w nią wsiąkł.W przypadku, gdy rezultat nie będzie zadowalający powtórzyć czynność 1 lub 2 razy - w zależności od uciążliwości plamy. Proszę również
pamiętać, aby oceniać efekty po wyschnięciu materiału.Ponadto odplamiacz radzi sobie nie tylko ze świeżymi plamami, lecz również ze starymi - zawsze można spróbować:)Najbardziej skuteczny jest przy plamach powstałych np. po czekoladzie, kawie, herbacie, ketchupie ...itp, które nie zawierają tłuszczu. W przypadku plam z tłuszczem również sobie radzi, lecz po wyschnięciu może zostać ok. 2-3% widoczności plamy (czasami z takimi plamami nie radzą sobie również tradycyjne proszki do prania) - jednakże nadal jest to nieoceniona pomoc, w przypadku gdy nie mamy możliwości zmiany ubrania.Odplamiacz również radzi sobie ze starymi (zaschłymi) plamami. Były nawet przypadki, iż tradycyjne środki do prania nie poradziły sobie, zaś .PureQueen wywabił je.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz