środa, 10 kwietnia 2013

Dziś książkowo i...

Hejka dziękuję wam ,za tyle wyświetleń i cieszę się ,że na jest już tyle :D. Dziś postanowiłam ,że mój blog będzie miał notki też o książkach (co planowałam już od dłuższego czasu). Na początek chciałam wam podziękować po raz kolejny za wasze komentarze ,dla mnie oznacza to ,że macie zaufanie do mojego bloga i ,że moja praca nie idzie na marne.
A teraz opowiem wam trochę o serii tomów ,,Domu Nocy"  P.C. CAST - KRISTIN CAST

 
     
Jeśli ktoś z was lubi fantastykę to są to książki dla nich :D .  Seria utrzymana w stylu sagi Zmierzch (akcja książki rozgrywa się w środowisku amerykańskich nastolatków naznaczonych wampiryzmem, uczęszczających do specjalnej szkoły, pozwalającej im zdobyć kwalifikacje dorosłego wampira); ma bardzo duży potencjał, by odnieść sukces podobny temu, jakim cieszą się powieści Meyer, zaspokajając rozbudzone potrzeby czytelnicze i zainteresowanie tego typu literaturą u setek tysięcy polskich nastolatek i kobiet. W tych tomach jest tak ujęta akcja iż czyta je się aż do ostatniego tchu. Obecnie z tego co wiem ,ukazał się 10 tom książki pt,,Przysięga Smoka" ja obecnie już nie mogę się doczekać aby ją przeczytać.
Według mnie w tych tomach każdy znajdzie coś dla siebie nie tylko jutro ,dziś czy pojutrze. Dom Nocy to po prostu mroczny świat, który zaciąga oraz zaprasza do czytania czytelników aby zrozumieli wartość jaką jest miłość ,oddanie ,wierność oraz aby zrozumieć walkę pomiędzy dobrem a złem.
Szczerze zachęcam do przeczytania wszystkich tomów.  Gdybym miała ocenić w skali od 1do 6 ,dałabym 6.


Kolejna książka jaką mogę wam tutaj polecić to :

Evans Richard Paul ,,Na rozstaju dróg"

„Życie to jest to, co nam się przytrafia, gdy planujemy coś innego. Od początku mojej wędrówki przekonuję się, jak prawdziwe są te słowa”.
Kiedy po śmierci żony Alan postanowił sprzedać wszystko, co miał, i rozpoczął swoją przedziwną pieszą wędrówkę przez kontynent, nie wiedział, co może spotkać go po drodze. Szukał nadziei i ukojenia, pytał o sens cierpienia. Był skupiony na sobie. A jednak podczas wędrówki okazało się, że to on może pomóc innym i dzięki temu zapomnieć o własnej stracie i smutku. Zrozumiał to dzięki kilku wspaniałym kobietom, z którymi zetknął go los.
Moja opinia: Autor miał na celu pokazanie prawdy ,że nie wszyscy ludzie są źli oraz ,że warto pomagać innym nawet jeśli nie zdajemy sobie z tego sprawy. Gdy główny bohater stracił wszystko żonę, dom ,firmę i został oszukany postanowił wyruszyć w swoją podróż.   Według mnie jest to książka która opisuje różne przypadki oraz dająca dużo do rozważania i myślenia. Akcja rozłożona jest w różnych momentach, potrafiąca zaskoczyć czytelnika. Gdybym miała ją ocenić w skali od 1 do 6 dałabym 5,5. Zachęcam do przeczytania.


A wy macie jakąś książkę ,którą chcielibyście abym dodała na bloga, lub jesteście ciekawi jej opinii ?
Jeśli tak piszcie w komentarzach ,a może ktoś czytał serie Domu Nocy lub ,,Na rozstaju dróg"?

A teraz trochę nowości :

zamów darmowy starter red bull mobile 
 Starter umożliwia darmowe oglądanie filmów na Youtube w Twoim telefonie. Zamawiać można pod adresem: http://www.redbullmobile.pl/freeyoutube/ 

alt
Więcej w linku
KLIK!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz