niedziela, 7 kwietnia 2013

Darmowe próbki zapachów ...oraz współpraca

Hej kochanie strasznie wam dziękuje za tyle wejść :* Jesteście naprawdę wspaniali.
Miałam już dziś nic nie pisać bo strasznie choroba mnie złapała ,ale piszę bo jest co i jest dla kogo :


Darmowe próbki zapachów.


 http://www.paradisi.pl/pol_m_Probki-zapachow-104.html



,,Napisz do nas na adres sklep@paradisi.pl, wpisz listę zapachów, które chcesz przetestować i podaj Swój adres.
Próbki wyślemy jak najszybciej. Prosimy o wybranie tylko interesujących Państwa zapachów. Próbka zapachu to nasączony zapachem kawałek bawełny. Ponieważ próbki przygotowujemy sami Prosimy o wybieranie nie więcej niż 15-18 zapachów.  "
 Są to ciekawe zapachy świeczek o ile się nie mylę .

A teraz o mojej współpracy .
Kochanie pamiętacie jak pisałam wam ,że nawiązałam współpracę z dwoma nowymi firmami ? Dziś przysłali mi swoje produkty abym mogła je wam opisać . Jestem z nich niezmiernie ucieszona. I mam nadzieję ,że wy będziecie też zadowoleni z mojej opinii.
Pierwsza współpraca to :
 

https://www.facebook.com/BeattetKolczykiArtystyczne?ref=ts&fref=ts
Zapraszam do zakupu jej wyrobów są naprawdę godne podziwu i wielkie ukłony za tak przepiękną pracę .
 Jest to firma :

                        Beattet.- Biżuteria artystyczna

Moja opinia : Biżuteria jest bardzo solidnie wykonana, gdy w paczyszcze przyszły do mnie kolczyki i jeden zestaw oraz bransoletka były bardzo solidnie wykonane. Oprócz tego  bransoletka była opakowana w folijkę oraz w chusteczkę .
Powiem wam ,że warto zamówić z tej firmy biżuterie ponieważ są tak świetnie dobrane kolory kolczyków, bransoletki oraz zestawu ,że można połączyć je z różnymi rzeczami.
Niestety mam dziś problem z załadowaniem zdjęć ale obiecuję wam ,że do każdego zestawu kolczyków itp będzie dodana opinia oraz  jedna ze stylizacji .

A teraz jeszcze raz zachęcam do profilu na Facebooku  https://www.facebook.com/BeattetKolczykiArtystyczne?ref=ts&fref=ts



Druga współpraca to kieszonkowy odplamiacz.
Firma solidnie opakowuje przesyłkę w folię bombelkową

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz