wtorek, 9 czerwca 2015

Nieprzewidziane wydatki

Z nieprzewidzianymi wydatkami jest tak jak z pożyczką nigdy nie wiesz kiedy to wypadnie i kiedy będziesz potrzebować nagłej gotówki. Tak samo jest z nieprzewidzianymi wydatkami nigdy nie wiesz kiedy wypadną i jak bardzo przewrócą twój świat do góry nogami. Moja ukochana córeczka skończyła pół roku tak bardzo się z tego cieszę bo dzięki niej poznałam jak na prawdę powinna wyglądać miłość do drugiego człowieka ,to dzięki niej zaczęłam cieszyć się z małych chwil oraz z jej nowych wyczynów , to właśnie dzięki niej stałam się bardziej odpowiedzialna niż byłam wcześniej i to właśnie dzięki niej mój świat wywrócił się do góry nogami.
Nie cieszy mnie to ,że od kilku dni walczymy z ropnym zapaleniem siatkówki u mojej małej kruszynki nie dość ,że cierpi to jeszcze cały czas stara się być pogodna i nie zważać na swoją chorobę. Dzięki antybiotykowi jaki malutka dostaje jej stan się poprawia.. Chociaż i tak nigdy nie zapomnę tego jak nie mogła otworzyć oczów bo miała całe zaklejone ropą. Jedna dobra rada ropne zapalenie spojówek to wirusowa choroba brana z powietrza , po odpowiednich lekach trzeba uważać aby jak najmniej przebywać na słońcu można za to przebywać w cieniu. Po za tym nigdy nie przemywajcie oczów dzieci rumiankiem lub esencją herbaty bo to pogorszy sprawę najlepsza jest przegotowana woda lub kwas borny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz